lördag, december 01, 2012

Salas Bästa lider... Och det med rätta. Ett parti som härstammar från affärsmän skall inte syssla med politik. Snarare då med affärer. Hanna Westman känner sig nog litet övergiven, dessutom är hon arbetslös. Men åka tåg fick hon!

"Jag vill berömma alla i Sala som var med och såg till så att det blev en liten försmak av julafton på torget i söndags. Det här är bara början!
Kul att vår tanke med gratis minitåg var med.
Jättekul att se det live i Sala! Det var kö tvärs över torget till jultomten som tog emot barnens önskelista.
Petra Jablonskis sång var verkligen något extra och Cameleonternas uppträdande. Nästa år kanske de gör något tillsammans.
Det var trevligt att så många gav sig ut i kylan och såg till att det blev liv och rörelse i Sala. Butikerna var fulla med folk, jag hoppas att handlarna fick en bra dagskassa.
Låt oss fortsätta med detta och fylla torget och gatorna med aktiviteter hela året om och vi som vill att det händer något kommer ut och visar att vi vill det.
Hanna Westman, Salas Bästa"

Ärligt talat tror jag att hon blir lika sysslolös, nästa mandatperiod. Åtminstone om hon tänkte arbeta som politiker. Jag hoppas innerligt på fler röster för Vänstern i Sala. Kanske jag till och med blir mera på hugget än vad jag varit. En spik i Vänster arm, en hygglig läkning och sen blir jag en elak käring igen!!!

Jag tog mig friheten att rätta stavfelen, så Hanna skall slippa skämmas!

Inga kommentarer: